ulubieńcy 2014 makijaż

Witajcie dziś podsumowanie, czyli kosmetyki, które były przeze mnie  najczęściej używane i  jednocześnie bardzo przypadły mi do gustu w mijającym roku. 




 Na początek sławne kulki Meteorites od Guerlain ja mam kolor 02 teint beige są subtelne, nadają się przez to do dziennego makijażu ładnie wykańczają makijaż.  



Meteorites Guerlain

Do  konturowania twarzy najczęściej używałam różu Estee Lauder w kolorze 19 nude nuance, produkt jest cieniowany przez co świetnie nadaje się zarówno do konturowania twarzy, oraz podkreślenia policzków.
 Ja jaśniejszym kolorem podkreślam policzki natomiast ciemnym konturuje.
 Zdarza mi się również mieszać oba odcienie, które wyglądają świetnie zarówno jako róż i bronzer. Produkt świetnie się utrzymuje ma doskonałe wykończenie takie lekko satynowe, nie jest zbyt matowy ani zbyt rozświetlający. Cudowny produkt !!!! 


Estee Lauder Signature Silky Powder Blush


 Puder Studio Fix MAC kolor NC 15 świetnie się stapia ze skórą, jest bardzo drobno zmielony, nie ściera się, nie waży,  długo trzyma mat w ciągu dnia.
 Mam go zawsze w swojej torebce , po prostu kultowy produkt zawsze będę go kupować.


Mac Studio Fix NC 15



 Jak róż to oczywiście MAC, ideał  ja mam odcień DAME satin, przepięknie wygląda na policzkach, kolor jest bardzo subtelny, świetnie współgra z bladą cerą, nie robi plam, cudownie ożywia cerę. To jest jeden z tych produktów, które robią efekt WOW w makijażu.  

MAC Powder Blush Dame Satin

 Jeżeli chodzi o pomadki to był najtrudniejszy wybór, bo ulubionych jest wiele. Jednak wybrałam Loreal 402 Rebel Red  bo ta pomadka jest najbardziej funkcjonalna i uniwersalna.  Zawsze wygląda dobrze na ustach,nie wysusza ich, łatwo się ją nakłada  można ją aplikować z zamkniętymi oczami.
 Pomadka jest subtelna  ma klasyczny kolor,  nie daje mocnego krycia tylko delikatnie podkreśla usta  przez co pasuje praktycznie do każdego makijażu,

 Loreal 402
Rebel Red


Jeżeli chodzi o podkłady to mam  tu dwie kategorie: podkład, który wytrzyma się cały  dzień, oraz podkład na co dzień. 
Jeżeli chodzi o pierwszą kategorię to zdecydowanie jest to Estee Lauder Double Weat Light mój odcień to 1.0.
Produkt jest cudowny, trwały, pięknie stapia się ze skórą i wygląda dobrze na twarzy cały dzień w zasadzie to nie muszę w ciągu dnia robić żadnych poprawek(a jeśli już to bardzo rzadko).

Kolejny ulubieniec to True Match od Loreal kolor N2 Vanille, świetny kolor, pięknie się stapia ze skórą, cera wygląda świeżo i promiennie po nałożeniu go na skórę, jest dość trwały (oczywiście w jago przypadku konieczne są poprawki w ciągu dania).   



Estee Lauder Double Wear Light 1.0
Loreal True Match N2 Vanillia 


Puder sypki, który cenię bardzo wysoko to Vichy Dermablend puder utrwalający, który nie zmienia koloru podkładu i jednocześnie bardzo dobrze z nim współpracuje. Puder nie bieli, nie zostawia na twarzy pudrowej warstwy, świetnie matowi cerę i dobrze przedłuża trwałość makijażu.


Vichy Dermablend Puder utrwalający 
 Produkty do rzęs i brwi.
Jeżeli chodzi o podkreślenie brwi to bardzo lubię produkt Aqua Brown od Make Up For Ever , ma świetny kolor dla blondynek czyli 10, i co bardzo ważne jest trwały. 
Wybierając go mamy pewność, że brwi będą wyglądały świetnie przez cały dzień.

Jeżeli chodzi o tuszę to kultowe są dla mnie dwa produkty Max Factor 2000 Calorie oraz Collistar Infinto.
 Dla mnie ważne jest żeby tusz podkręcał rzęsy, a te dwa produkty to robią.
Jednak moim największym ulubieńcem jest Collistar. Mogę powiedzieć, że znalazłam swój ideał i nie będę szukać już żadnych innych. To co robi ten tusz to spełnienie moich marzeń, świetnie wydłuża podkręca i podkreśla rzęsy ... ideał !!!!!     
Aqua Brown 10 Make Up For Ever
Max Factor 2000 Calorie
Collistar Infinito

I ostatnia pozycja na mojej liście to korektor pod oczy, najczęściej używam tego od Maybelline Dream Lumi Touch, nie wysusza okolic oczu, świetnie rozświetla strefę pod oczami, nie warzy się, nie znika w ciągu dnia, bardzo dobry produkt za rozsądną cenę.  
Maybelline Dream Lumi Touch 01

To wszystko co dla was przygotowałam zapraszam na kolejne posty ;)

Komentarze

Popularne posty