Moje tusze do rzęs od Max Factor - 2000 Calorie i Clump Defy



Witajcie 

Dziś przychodzę do Was z moją opina na temat tuszy do rzęs od marki Max Factor jakich używałam w ostatnim czasie. Zdecydowanie mogę osobie powiedzieć ze jestem fanką tuszy marki Max Factor.


Max Factor, 2000 Calorie Dramatic Volume  tusz pogrubiający  

Na pierwszy ogień tusz legenda, Max Factor 2000 Calorie, świetne pogrubia rzęsy, nie osypuje się. Ja podstawową wersje mam w kolorze brązowym, ale posiadałam też czarną. Ten tusz ma to do siebie, że nabiera swoich pełnych właściwości, po kilku zastosowaniach kiedy wpompujemy do pojemnika  troszkę powietrza. Świetnie pogrubia rzęsy nadaje im objętości, nie osypuje się, może nie spełnia wszystkich oczekiwań bo np. szybko wysycha,  ale jest naprawdę dobrym i zadowalającym produktem do rzęs. 


Szczoteczka: syntetyczna prosta



Max Factor, 2000 Calorie Curved Brush tusz podkręacający rzęsy


 Ponownie Max Factor 2000 Calorie, ale wersja podkreślająca rzęsy. Tak samo świetnie pogrubia rzęsy jak wersja klasyczna, a dodatkowo  dzięki szczoteczce  w  kształcie łuku, możemy lepiej  niż przy użyciu prostej szczoteczki  wymodelować rzęsy, które są  zdecydowanie bardziej podniesione.

 Szczoteczka: syntetyczna zaokrąglona









Max Factor, Clump Defy Volumising Mascara tusz pogrubiający do rzęs


I ostatni tusz do  Max Factor, tym razem seria Falsce Fash tusz bardzo ładnie rozdziela rzęsy. Szczoteczka w kształcie łezki  dobrze dociera do każdej rzęski. 
Tusz nie osypuje się, nie skleja rzęs, ładnie rozdziela je. Jednak nie pogrubia mocno rzęs, daje raczej naturalny efekt.
 Wcześniej  też używałam tuszu tej linii był to tusz wydłużający i pogrubiający w czarnym opakowaniu  False Lash Effect Mascara, która  zdecydowanie bardziej mi przypadłą do gustu, gdyż bardziej pogrubiał i zagęszczał  moje rzęsy. 


Szczoteczka: sylikonowa zaokrąglona




Na pewno będę z wielką ciekawością  nadal odkrywać inne tusze do rzęs tej marki, ponieważ uważam że tusze to rzęs są mocną stroną tej marki. 


Do zobaczenia w kolejnych postach ;)


Komentarze

Popularne posty