PĘDZEL INGLOT 15BJF

Witajcie
Dziś kolejny prosto na temat pędzli z mojej kolekcji, tym razem nadszedł czas na mojego ulubieńca do różu. Jest nim niewątpliwie pędzel marki Inglot. Pędzel jest doskonałej jakości, wykonany z naturalnego włosia kozy, o dobrze wyprofilowanym kształcie, osadzony na wygodnej, długiej drewnianej rączce. 
INGLOT 15 JF




Ja go używam tylko do różu, fantastycznie rozprowadza produkt na policzkach, dzięki temu że włosie nie jest ani za rzadki ani za gęste można budować intensywności koloru na policzkach w takim stopniu jaki chcemy. 

Ten typ pędzla ma również swój odpowiednik z włosiem syntetycznym.
Pędzel mam już około trzy lata i wygląda świetnie nie widać po nim zużycia.


Jednak wszystko ma jakieś wady i ten pędzel niestety tez ją ma. Chodzi mi o włosie, po prosu pędzel gubi włosy, a ponad to jeśli ich dobrze nie pielęgnujemy robią się sztywne (jak to naturalne włosie).  Dlatego warto pamiętać o nakładaniu odżywki, wtedy włoski są o wiele bardziej miękkie i elastyczne. 


INGLOT 15JF



Pomimo tego że pędzel gubi włosie, to bardzo go polecam ponieważ sposób w jaki nakłada na skórę produkt jest doskonały, policzki są  subtelnie i równomiernie podkreślone, a ponadto dobrze się nim rozciera róż bez ryzyka zrobienia sobie plam. 

Komentarze

Popularne posty