Nowy ulubieniec Brown Artist Plumper od Loreal

Witajcie
W czasie promocji w Rossmanie 1+1 szukałam nowego produktu do stylizacji brwi, moją uwagę przykuła maskara od Loreal 

Brown Artist Plumpe.

Brown Artist Plumper  Loreal




 Skusiłam się na ten produkt, i jestem bardzo mile zaskoczona efektem jaki daje. 
Bardzo podoba mi się w tym produkcie mała szczoteczka, która ma kształt stożka, dzięki czemu można  precyzyjnie wyrysować brwi. 



Produkt bardo dobrze trzyma się na moich brwiach przez cały dzień, nie kruszy się, nie blaknie, a dzięki małej szczoteczce można w łatwy sposób nadać im pożądany kształt, który również utrzymuje się przez cały dzień. 

Posiadam dwa odcienie light/ medium oraz medium/dark w oba brązowe, nadają się  dla dziewczyn o jasnej karnacji. 

Zdecydowanie teraz to mój ulubiony produkt do stylizacji brwi, jest długotrwały, a co ważne daje doskonały naturalny efekt na twarzy. 


Komentarze

Popularne posty