Lubię to ! czyli ulubieńcy do Garnie ( Fructis, Oil Beauty, Płyn Micelarny)



Witajcie
Dziś trzy produkty marki Garnier, które przypadły mi do gustu i które mogę polecić innym,będzie coś do włosów , coś do  twarzy i coś do ciała. 






Fructis Color Resist



Lubie szampony z linii Fructis, używam ich od dobrych kilku lat, ciągle pojawiają się jakieś nowe rodzaje szamponu (na szczęście). Ostatnio bardzo polubiłam się z szamponem dedykowany włosom farbowanym i muszę napisać, że efekt jest naprawdę ok, po użyciu go włosy są rzeczywiście bardziej lśniące i elastyczne.


Płyn micelarny 3 w1



Płyn micelarny odkryłam na początku bieżącego roku, szukałam tańszego zamiennika Biodermy Sensibio. Płyn bardzo mi przypadł do gustu, jest delikatny, nie podrażnia skóry, świetnie odświeża skórę, jest bezzapachowy ( przynajmniej ja żadnego nie czuję), świetnie przygotowuje skórę do makijażu,a co najważniejsze  nie pozostawia  na niej lepkiej warstwy .
 Jeżeli chodzi o demakijaż oczu to nie zawsze się sprawdza, czasem muszę się trochę namęczyć,  żeby zmyć tusz.

Oil Beauty




Na koniec największy ulubieniec i ostatnie odkrycie w dziedzinie pielęgnacji suchy olejek do ciała.
Świetny produkt szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej klejącej warstwy na skórze, ma dość delikatnie  zapach, który szybko się ulatnia.
Skóra po zastosowaniu go jest odczuwalnie bardziej miękka i nawilżona.  

Komentarze

Popularne posty