Made in Polan czyli o kremach od Eveline (Argan Oli , bioHYALURON)

Witajcie

Marka Eveline ma kilka produktów, które bardzo lubię, ale bez wątpienia najlepsze produkty tej marki w moim przekonaniu to kremy do twarzy. Szczerze jestem już od nich uzależniona, są co tu dużo pisać są po prostu niesamowite

Eveline bioHYALURON , ArganOli




Pierwszy to krem- żel BioHYALURON o właściwościach matujących i nawilżających. Jest doskonały pod makijaż, nie dość że się szybko wchłania to świetnie nawilża skórę i  nie pozostawia tłustej warstwy. 
Jestem ogromną fanką tego kremu ,ponieważ ma idealną konsystencje,  a po zastosowaniu  go skóra  jest niesamowicie rozpromieniona, zdecydowanie bardziej gładsza i  nawilżona co niewątpliwie jest  zasługą bioKWASU HIALURONOWEGO, który reguluje poziom wilgoci w naskórku. 

Kolejny cudowny produkt dla mojej skóry  to rozświetlająco - energetyzujący krem na dzień 30+ Argan Oil,  używam tego kremu zazwyczaj na noc z uwagi na jego kolor i zapach.
 Efekt jaki wiedzę rano jest więcej niż świetny,  moja skóra jest rozpromieniona miękka i wygląda na wypoczętą. Rezultat jaki daje stosowanie tego kremu to w dużej mierze zasługa składników jakie zawiera ten specyfik, czyli między innymi :
 kwas hialuronowy który utrzymuje optymalne i głębokie nawilżenie skóry, 
olejek arganowy silnie odżywiający skórę sprawia ,że  jest gładka , jędrna i sprężysta,
 Witaminę A która stymuluje tworzenie nowych komórek ,oraz
 Witaminę E która neutralizuje wolne rodniki odpowiedzialne za starzenie się naszej skóry.  
Oba kremy sprawdzają się przy mojej  cerze mieszanej nie zatykają porów, nie powodują powstawania zaskórników, co mnie bardzo cieszy.  
 MINA 



Kremy nie są stosunkowo drogie więc polecam zwrócić na nie uwagę, może przypadną Wam do gustu tak jak mi. 



Komentarze

Popularne posty