Clinique Redness Solutions ( puder sypki )

Witajcie

Dziś chce Wam przedstawić mój ulubiony  puder sypki do zadań specjalnych jaki miałam przyjemność używać w trakcie mojej kilkunastoletniej przygody z makijażem to 

Clinique Redness Solutions.




 Zbliża się już pora jesienno-zimowa, więc posiadaczki cery naczynkowej wiedza, że to nie najlepszy czas dla Nas.
 Moje naczynka zaczynają o sobie znacząco przypominać bo warunki atmosferyczne i sezon grzewczy nie są ich sprzymierzeńcami.

  Długo szukałam dobrego kosmetyku, który zneutralizowałby mój rumieniec na twarzy,a że marka Clinique ma linię kosmetyków dedykowaną osobą z tego typu problemami skusiłam się na jeden z ich produktów.

Mój wybór padła na puder o w żółtym kolorze, jest to produkt mineralny, bezzapachowy i bardzo drobno zmielony.

Puder jest genialny, używam go już od czerech lat (jest bardzo wydajny, pojemność opakowania to 24 g), wspaniale stapia się ze skóra, pięknie neutralizuje zaczerwienienia i popękanie naczynka, nie zatyka porów, jego wykończenie to taki miękki mat, który   dość długo się utrzymuje na  skórze.
   
  Żaden inny puder którego używałam nie daje na mojej buzi takiego efektu,puder świetnie współpracuje z każdym podkładem, którego używał do lekkich po kryjące).

 Produkt również świetnie sprawdzi się w przypadku, kiedy wasz podkład wchodzi w różowe tony wtedy puder Clinique świetnie neutralizuje ten efekt. 

Jestem ogromną fanka tego produktu ( jak i pudru

Blended face powder od Clinique) z tego co wiem puder sypki nie jest już dostępny w ofercie marki, dlatego na pewno przetestuje ten w kompakcie. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty