Produkty do stylizacji brwi

Witajcie 

Przedstawiam Wam zestawienie moich ulubionych produktów do stylizacji brwi.

Jako posiadaczka bardzo jasnych brwi, lata świetlne temu przyciemniałam je henną, ale nie zawsze ten zabieg kończył się sukcesem ;/.
 Często robiłam to nieumiejętnie i wtedy stawały się za ciemne, a dodatkowo henna farbowała mi skórę
Dlatego od kiedy pojawiły się  w moje kosmetyczce produkty do stylizacji brwi moja przygoda z henną się skończyła. 



Pierwszym produktem jaki nabyłam była kredka od Diora kolor dobrała mi Pani w Sehorze. Jest to woskowa kredka dość dobrze się rozprowadza na brwiach jest trwała, daje subtelny efekt, posiada szczoteczka która ładnie rozczesuje i układa brwi.
 Była dość droga ja kupiłam ja ok 4 lata temu i jaka widać jest wydajna. Podsumowując kredka jest ok, ale nie jest to jakiś oszałamiający produkt.



Kolejną moją zdobyczą była paletka z Essence, która wywarła na mnie pozytywne wrażenie, zestaw skała się z dwóch odcieni brązu, pędzelka i szablonów(przyznam się że nigdy z nich nawet nie próbowałam korzystać).
Paletka ma formułę pudrowych matowych cieni, a dołączony pędzelek też się sprawdza, chociaż często używam pędzelka z dłuższym trzonkiem.



Kolejny produkt, który mi się spodobał to korektor do brwi do Eveline, wygląda jak tusz do rzęs. Jest to fajny produkt, kiedy chce szybko podkreślić brwi, w tedy po prostu przeczesuje je szczoteczka i gotowe. Produkt przez swoją żelową konsystencje dodatkowo stylizuje kształt brwi, sam korektor jest trwały tani i wygodny w użyciu.





Teraz skupie się na dwóch produktach które są moimi ulubieńcami ten droższy to Aqua Brown od Make Up For Ever. Ja mam go w odcieniu 10 jest dla mnie najlepszym produktem do stylizacji brwi, nakładam go pędzelkiem skośnym. Jest bardzo trwały daje naturalny efekt i wszystko było by super gdyby nie fakt że jet drogi dlatego mam jeszcze coś tańszego w zasadzie nie jest to typowy produkt do brwi tylko cień do oczu.







To Color Tattoo od Maybeline w odcieniu 40 świetny dla osób o jasnej karnacji. Również  nakładam go pędzelkiem skośnym jest trwały i ładnie wczesuje się w brwi.
 Nie daje może takiego naturalnego efektu jak Aqua Brown, ale też sprawdza się bardzo dobrze i co ważne jest trwały.  


Mam nadzieje, że spodobały się Wam moje propozycji
Pozdrawiam 

Komentarze

Popularne posty