Ulubieńcy Lata 2014 ( makijaż)

Witajcie

W czasie letnich miesięcy zazwyczaj zmieniam dużo produktów do makijażu m.in podkład, puder, czy szminki.
 W tak cieple miesiące moja skóra zachowuje się inaczej niż w pozostała część roku. Przedstawię Wam to co mi sprawdza się do makijażu w czasie ciepłych dni.




Podkład

Zdecydowanie moim faworytem jest True Mach od Loreal ja mam go w kolorze  N2 jest idealny na letnie miesiące (i nie tylko)  płynna konsystencja, dobrze się  rozprowadza, jest trwały nie waży się mi na buzi i daje aksamitne i dość kryjące wykończenie.

Kiedy nie robię sobie makijażu tzw. "wyjściowego" decyduje się na kremy BB Maybelline Dream Pure do cery mieszanej mój jest w kolorze  Light ma SPF 15 fajnie wyrównuje koloryt skóry, daje matowe wykończenia na co dzień jest to super rozwiązanie, czasem zamiennie używam starszej wersji czyli Dream Fresh w kolorze light ten z kolei ma SPF 30 i  ma mniejsze krycie.  


Puder

Faworytem jest Vichy Dermablend który świetnie wykańcza makijaż dla mnie jest od stworzony do zadań specjalnych, przepięknie wygładza skóry i trzyma mat na bardzo długo, kiedy do używań nie muszę się martwić o poprawki w ciągu dnia,ale jeśli  się  ewentualnie zdarzy taka  potrzeba to lubię używać bibułek matujących najlepsze są i Inglota, ale teraz używam również tych z KOBO.



Korektor

Uwielbiam korektor Maybelinne Affinitone mam nr 01 nude beige pięknie kryje drobne cienie, nie waży się, nie wchodzi w zmarszczki i nie znika w ciągu dnia.
 Nie skłamię jeśli powiem że wole go nawet od YSL.

Tusz

Faworyci na lato to Max Faktor 2000 Calorie w kolorze black brown używam go gdy mam naprawdę minimalistyczny makijaż.
 Drugi produkt to Max Faktor Clump Defy by False Lash Effect szybko wysycha na rzęsach, dobrze znosi wysokie temperatury, nie osypuje się i nigdy mi się nie rozmazał  podczas wakacyjnych wycieczek nad wodę.

Cienie /Liner/ Brwi

Bez wątpienia do Maybelline Color Tattoo są mega trwałe i nic ich nie rusza.
Poza tym są produktami wielofunkcyjnymi ja koloru 60 Timeless Black używam jako linera,
 40 Permanent Taupe do podkreślania brwi,
 a 35 On and on Bronze  na powieki.



Róż/ Bronzer/ Rozświetlacz

Jeśli chodzi o produktu o konturowania to  lato staram się używać ich jak najmniej najczęściej sięgam po bronzer to właśnie w lato można sobie z min najbardziej poszaleć.  Używam produktu Chanel Irreelle Soleil w numarze 21 Toundra mam go już kilka lat , lubią go używać w lato ponieważ daje na skórze taki efekt GLOW idealny w okresie letnim.

Jeśli jednak decyduje się na róże to w lato lubię nosić te od Maybelline  Dream Touch blush w kolorach 02 i  04 mają kremową formułę i wyglądają bardzo świeżo na policzkach, natomiast rozświetlacz na lato to High Lights od Technic ma ładny kolor, który nie wpada w róż na mojej skórze i długo się na niej trzyma. 


Pomadki/ Balsamy do ust


Jeśeli chodzi o balsam do ust to ulubionym produktem jest balsam Carmex, świetnie nawilża. Jeśli chodzi o pomadki to najbardziej lubię te nawilżające faworytami są Szminki Hydra Extreme od Maybelline oraz Bourjia Color Boost. 






Zaprasza na następne posty ;)





Komentarze

  1. chyba muszę wypróbować ten korektor, chociaż moje cienie są niemałe to może dały radę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty