Trzy produkty Cetaphil

Witajcie

Dziś podzielę się z Wami moją opinią na temat aptecznych produktów do pielęgnacji skóry marki Cetaphil. Moja przygoda z produktami marki Cetaphil zaczęła się około 3 lata temu,
kiedy to  leczyłam się  u dermatologa z powodu mojego trądziku maściami z kwasami.
 Moja skóra była wtedy bardzo podrażniona, sucha i zaczerwieniona dlatego za radą dermatologa wypróbowałam  Lotion MD Dermoprotektor  tej marki.






Od kiedy go spróbowałam jestem pod ogromnym wrażeniem tego produktu.
 Jest do jeden z najlepszych produktów nawilżających jakie używałam.
 Ma lekką konsystencje, szybko się wchłania nie zapycha porów, 
jest bezzapachowy i nie pozostawia tłustej warstwy.

Cetaphil Lotion MD Dermoprotektor


Kolejnym produktem jest lipoaktywny krem nawilżający, ma zdecydowanie gęstszą konsystencje
 niż  Lotion. Po użyciu tego kremu moja skóra staje się błyskawicznie miękka i nawilżona.
 Lubię go za to, że jest bezzapachowy i pomimo gęstej treściwej konsystencji krem bardzo szybko się wchłania co ważne nie pozostawia tłustej warstwy i  nie zapycha skóry. 

Cetaphil PS Lipoaktywny Krem nawilżający


Ostatni produkt to emulsja micelarna przeznaczona do mycia skóry.
Można jej używać na dwa sposoby tj.  po nałożeniu produktu na skórę i wmasowaniu
 jej albo wycieramy nadmiar produktu wacikiem,  albo zmywamy go wodą i osuszamy skórę.

Cetaphil EM Do mycia Emulsja micelarna

Ja zdecydowanie wolę zmyć produkt wodą. Jednak produktu nie używam do mycia skóry, gdyż  wole efekt oczyszczenia jaki dają mi żele do myci skóry.  Znalazłam lepsze zastosowanie produktu stosuje go do demakijażu  świetnie zmywa podkład ze skóry.

Jeśli miałabym wybrać swój ulubiony produkt który na pewno ponownie kupię, to będzie to zdecydowanie Lotion. Lubie stosować go w ciągu dnia do nawilżania twarzy, lubię ten produkt również z jeszcze jednego ważnego powodu świetnie sprawdza się jako baza pod  kryjące podkłady tj. Revlon Colorstay oraz Estee Lauder Double Wear.



Komentarze

Popularne posty